Source language: Translate to:

ORDEN EN QUE SE MUESTRAN LOS DATOS

Questions about our Advanced Database plug-in

Moderator: Neosoft Support

ORDEN EN QUE SE MUESTRAN LOS DATOS

Postby gherram » Wed Nov 23, 2011 8:05 am

HOLA A TODOS, TENGO EL SIGUIENTE PROBLEMA, EN UNA BASE DE DATOS DE ACCESS TENGO UN CONTROL DE NUMEROS DE OFICIOS, HASTA EL MOMENTO VA EN 143, PERO EL ORDEN EN QUE SE MUESTRAN LOS REGISTROS ME DESCONCIERTA, DESDE EL NUMERO 140 ME LO MUESTRA COMO PRIMER REGISTRO NO ENTIENDO POR QUE??, SI EN MI TABLA DE VEN EN ORDEN COMO SE FUERON CREANDO, MI CAMPO ES AUTONUMERICO, GRACIAS POR LA AYUDA QUE PUEDAN DAR...
gherram

Postby Neosoft Support » Wed Nov 23, 2011 1:16 pm

Google Translation:

HELLO TO ALL, I HAVE THE FOLLOWING PROBLEM IN A DATABASE ACCESS CONTROL I HAVE A NUMBER OF TRADES, SO FAR IN 143 VA, BUT IN ORDER RECORDS SHOWN baffles me, NUMBER 140 FROM THE SHOW ME FIRST RECORD AS I DO NOT UNDERSTAND WHY? IF ​​COME ON MY TABLE IN ORDER AS THEY WERE CREATING, my field is AutoNumber, THANKS FOR THE HELP YOU CAN GIVE ..

DBPro will show all records that exist in the table unless you have a query/filter that limits which records are displayed. If only 140 records are visible, and you don't have a query active, then the table only has 140 records. MS Access provides the data to DBPro. DBPro only display what it receives unless you tell it not to.
NeoSoft Support
Neosoft Support
NeoSoft Team

Resuelto

Postby gherram » Fri Nov 25, 2011 7:43 am

Danito wrote:Si te refieres a que los registros te aparecen desordenados
usa el comando dbpSort que sirve para ordenar.

dbpSort "ID_de_Base" "Tabla" "Campo=ASC"

Ejemplo: dbpSort "MiBase" "Oficios" "ID=ASC"

excelente aporte amigo, mi problema esta resuelto, no hay duda de que este foro y sus integrantes ayudan en gran medida, gracias nuevamente.
gherram

Return to NeoBookDBPro